1 / 40
1. Дұрыс жазылғанын көрсетіңіз:
2 / 40
2. Тоғыспалы ықпал кездесетінін белгілеңіз:
3 / 40
3. Ауыспалы мағынада тұрған тіркес:
4 / 40
4. Көп мағыналы сөз үлгісі бар қатар:
5 / 40
5. Синоним емес жұпты белгілеңіз:
10 / 40
10. Жалқы есім емесін табыңыз:
11 / 40
11. Шырай: «ең терең көл» –
12 / 40
12. «Оналты» – сан есімнің түрі:
14 / 40
14. «Көрді» – етістік түрі:
16 / 40
16. Есімше емесін көрсетіңіз:
17 / 40
17. Көсемше тұлғалары берілген қатар:
18 / 40
18. Тұйық етістікке тән белгі:
19 / 40
19. «Жазып отыр» – шақ мағынасы:
20 / 40
20. «Кітап оқыған бала» – қандай сөз тіркесі?
21 / 40
21. Айқындауыш мүше бар сөйлем:
22 / 40
22. Хабарлы сөйлемді белгілеңіз:
23 / 40
23. Салалас түрін анықтаңыз: «Аспан ашық, бірақ суық».
24 / 40
24. Сабақтас түрі: «Жаңбыр жауса, егін көгереді».
25 / 40
25. Құрама баяндауыш үлгісі бар сөйлем:
26 / 40
26. Мәтін («Ұлы Жібек жолы – әлемдік өркениет» тақырыбы желісі, 8-сыныпқа сүйенген авторлық):
Ұлы Жібек жолы мыңжылдықтар бойы Еуразия кеңістігін байланыстырған. Жол бойында қалалар гүлденіп, сауда тек тауар алмасу емес, білім мен идея таратуға да қызмет етті. Қазақстан аумағындағы Отырар, Тараз, Баласағұн секілді қалалар мәдени сұхбаттың белді орталықтарына айналды. Бұл бағдар тек экономикаға емес, тіл мен жазу эволюциясына, мәдени нормалардың қалыптасуына ықпал етті.
Мәтін стилі:
27 / 40
27. Мәтін («Ұлы Жібек жолы – әлемдік өркениет» тақырыбы желісі, 8-сыныпқа сүйенген авторлық):
Ұлы Жібек жолы мыңжылдықтар бойы Еуразия кеңістігін байланыстырған. Жол бойында қалалар гүлденіп, сауда тек тауар алмасу емес, білім мен идея таратуға да қызмет етті. Қазақстан аумағындағы Отырар, Тараз, Баласағұн секілді қалалар мәдени сұхбаттың белді орталықтарына айналды. Бұл бағдар тек экономикаға емес, тіл мен жазу эволюциясына, мәдени нормалардың қалыптасуына ықпал етті.
Негіз: 8-сынып ІІ бөлім (оқылым-стиль талдауы).
Негізгі түйін:
28 / 40
28. Мәтін («Ұлы Жібек жолы – әлемдік өркениет» тақырыбы желісі, 8-сыныпқа сүйенген авторлық):
Ұлы Жібек жолы мыңжылдықтар бойы Еуразия кеңістігін байланыстырған. Жол бойында қалалар гүлденіп, сауда тек тауар алмасу емес, білім мен идея таратуға да қызмет етті. Қазақстан аумағындағы Отырар, Тараз, Баласағұн секілді қалалар мәдени сұхбаттың белді орталықтарына айналды. Бұл бағдар тек экономикаға емес, тіл мен жазу эволюциясына, мәдени нормалардың қалыптасуына ықпал етті.
«Сұхбат» сөзінің мағынасы:
29 / 40
29. Мәтін («Ұлы Жібек жолы – әлемдік өркениет» тақырыбы желісі, 8-сыныпқа сүйенген авторлық):
Ұлы Жібек жолы мыңжылдықтар бойы Еуразия кеңістігін байланыстырған. Жол бойында қалалар гүлденіп, сауда тек тауар алмасу емес, білім мен идея таратуға да қызмет етті. Қазақстан аумағындағы Отырар, Тараз, Баласағұн секілді қалалар мәдени сұхбаттың белді орталықтарына айналды. Бұл бағдар тек экономикаға емес, тіл мен жазу эволюциясына, мәдени нормалардың қалыптасуына ықпал етті.
Қай сөйлемде автор бағалауы бар?
30 / 40
30. Мәтін («Ұлы Жібек жолы – әлемдік өркениет» тақырыбы желісі, 8-сыныпқа сүйенген авторлық):
Ұлы Жібек жолы мыңжылдықтар бойы Еуразия кеңістігін байланыстырған. Жол бойында қалалар гүлденіп, сауда тек тауар алмасу емес, білім мен идея таратуға да қызмет етті. Қазақстан аумағындағы Отырар, Тараз, Баласағұн секілді қалалар мәдени сұхбаттың белді орталықтарына айналды. Бұл бағдар тек экономикаға емес, тіл мен жазу эволюциясына, мәдени нормалардың қалыптасуына ықпал етті.
«Секілді» – қандай сөз табы?
31 / 40
31. Шылау түрі – қызметі
септеулік → C) меңгеру, қатынастық мағына (үшін, дейін)
жалғаулық → A) байланыстыру (және, бірақ)
демеулік → D) реңк (ғана, –ақ)
күшейткіш демеулік → B) ерекше мән (тіпті, өте)
A) 1–A, 2–C, 3–B, 4–D
B) 1–C, 2–A, 3–D, 4–B
C) 1–D, 2–B, 3–A, 4–C
D) 1–B, 2–D, 3–C, 4–A
32 / 40
32. Сөз тіркесі байланысу тәсілі – үлгі
қабысу → D) көк аспан
матасу → B) оқушының кітабы
меңгеру → A) ауылға бару
қиысу → C) балалар келді
A) 1–D, 2–B, 3–A, 4–C
B) 1–A, 2–C, 3–D, 4–B
C) 1–C, 2–A, 3–B, 4–D
D) 1–B, 2–D, 3–C, 4–A
33 / 40
33. Пунктуация қызметі – мысал
сызықша → B) «Тіл – қазына.»
қос нүкте → D) «Мақсаты біреу: оқу.»
тырнақша → A) «Экспедицияны «ҚазФосфор» қолдады».
көп нүкте → C) «Ол бірдеңе айтпақ болды да, … тоқтады».
A) 1–A, 2–C, 3–B, 4–D
B) 1–C, 2–A, 3–D, 4–B
C) 1–D, 2–B, 3–C, 4–A
D) 1–B, 2–D, 3–A, 4–C
34 / 40
34. Салалас – байланыс сөзі
себеп–салдар → D) сондықтан, сол себепті
қарсылықты → C) бірақ, алайда
ыңғайлас → A) және, әрі
талғаулы → B) не, немесе
A) 1–D, 2–C, 3–A, 4–B
B) 1–C, 2–A, 3–B, 4–D
C) 1–B, 2–D, 3–C, 4–A
D) 1–A, 2–B, 3–D, 4–C
35 / 40
35. Сабақтас – баяндауыш тұлғасы
шартты → C) –са/–се
мезгіл → D) –ған/–генше, –ған соң
себеп → B) өйткені, –ғандықтан
мақсат → A) –у үшін
A) 1–C, 2–D, 3–B, 4–A
B) 1–A, 2–B, 3–C, 4–D
C) 1–D, 2–C, 3–A, 4–B
D) 1–B, 2–A, 3–D, 4–C
37 / 40
37. Есімше тұлғалары бар қатар(лар):
Тексеру
38 / 40
38. Айқындауыш бар сөйлем(дер):
Тексеру
39 / 40
39. Құрмалас сөйлемді белгілеңіз.
Тексеру
40 / 40
40. Қабаттасып қойылатын тыныс белгілері бар сөйлем(дер):
Тексеру
Ваш результат:
Қайта бастау
Қазақ тілі 3-нұсқа
Бұл нұсқаны өту үшін, аккаунтқа кіру керек немесе тіркелу керек
2025-2026 жылғы жаңа базаға тіркелу басталды.
Ұлттық тестілеу орталығы берген ресми материалдар негізінде жасалған тест сұрақтары.
Бүгін жеңілдікпен тіркеліп үлгеріңіз