Қазақ әдебиеті

/35
4 голосов, 5 avg
293

Қазақ әдебиеті 1-нұсқа

1 / 35

1. Әл‑Фарабидің «Тіршілікте құрыштай бол төзімді» өлеңінің негізгі идеясы:

2 / 35

2. «Аяз би» ертегісінің басты тәрбиелік түйіні:

3 / 35

3. «Керқұла атты Кендебай» ертегісінде кейіпкердің ең сенімді серігі:

4 / 35

4. «Қорқыт ата кітабы» неше жырдан тұрады?

5 / 35

5. Доспамбет жыраудың «Қоғалы көлдер, қом сулар» туындысының жанры:

6 / 35

6. Нысанбай жыраудың «Наурызбай» жырындағы Наурызбай кім?

7 / 35

7. Доспамбет жыраудың «Айналайын Ақ Жайық» толғауындағы жетекші сарын:

8 / 35

8. Абайдың «Өлең – сөздің патшасы, сөз сарасы» өлеңіндегі басты талап:

9 / 35

9. «Қалың елім, қазағым, қайран жұртым» өлеңінде сыналған құбылыс:

10 / 35

10. Абайдың «Он жетінші қарасөзінде» ақыл, қайрат, жүрек дауын кім әділ пішеді?

11 / 35

11. Ы. Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесіндегі Сейітқұлдың еңбегі:

12 / 35

12. Шәкәрімнің «Жастарға» өлеңінің идеясы:

13 / 35

13. Абайдың «Ескендір» поэмасының ғибраты:

14 / 35

14. М. Дулатовтың «Бақытсыз Жамал» – қазақ әдебиетіндегі тұңғыш:

15 / 35

15. «Бақытсыз Жамалда» Жамалдың зорлықпен қосылған адамы:

16 / 35

16. С. Сейфуллиннің «Сыр сандық» өлеңінің өзегі:

17 / 35

17. Шәкәрімнің «Жастарға» (қайта тексеру) – жобаға үндеу емес, …

18 / 35

18. С. Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам адам болып» лирикасының пафосы:

19 / 35

19. Ж. Жабаевтың «Зілді бұйрық» өлеңі арналған тарихи оқиға:

20 / 35

20. М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасының эпилогында:

21 / 35

21. Д. Исабековтің «Әпке» драмасындағы Омар үшін бақыт өлшемі:

22 / 35

22. Т. Ахтановтың «Күй аңызы» повесінің өзекті идеясы:

23 / 35

23. С. Мұратбековтың «Жусан иісі» повесінде «жусан иісі» нені символдайды?

24 / 35

24. Оралхан Бөкейдің «Тортай мінер ақбоз ат» әңгімесіндегі Тортай арманы:

25 / 35

25. Б. Момышұлының «Ұшқан ұя» еңбегі – жанрлық тұрғыдан:

26 / 35

26. Контекст (Д. Исабеков «Әпке» пьесасының жағдайы бойынша қысқаша үзінді‑парафраз):
Камила күнделікті тіршіліктің тауқыметіне төзіммен қарсы тұрса, Омар жеңісті тек еңбек пен адал күрестен көреді. Дастан оқуын армандаған Ботакөз қарындас секілді жас кейіпкер Камилаға сүйеніш. Үш кейіпкер диалогында «бақыт» ұғымы әртүрлі түсіндіріледі.

Үзіндідегі Камила бейнесін дәл сипаттайтын анықтама:

27 / 35

27. Контекст (Д. Исабеков «Әпке» пьесасының жағдайы бойынша қысқаша үзінді‑парафраз):
Камила күнделікті тіршіліктің тауқыметіне төзіммен қарсы тұрса, Омар жеңісті тек еңбек пен адал күрестен көреді. Дастан оқуын армандаған Ботакөз қарындас секілді жас кейіпкер Камилаға сүйеніш. Үш кейіпкер диалогында «бақыт» ұғымы әртүрлі түсіндіріледі.

Омар үшін «бақыт» формуласын табыңыз:

28 / 35

28. Контекст (Д. Исабеков «Әпке» пьесасының жағдайы бойынша қысқаша үзінді‑парафраз):
Камила күнделікті тіршіліктің тауқыметіне төзіммен қарсы тұрса, Омар жеңісті тек еңбек пен адал күрестен көреді. Дастан оқуын армандаған Ботакөз қарындас секілді жас кейіпкер Камилаға сүйеніш. Үш кейіпкер диалогында «бақыт» ұғымы әртүрлі түсіндіріледі.

Үзіндідегі жас кейіпкердің рөлі:

29 / 35

29. Контекст (Д. Исабеков «Әпке» пьесасының жағдайы бойынша қысқаша үзінді‑парафраз):
Камила күнделікті тіршіліктің тауқыметіне төзіммен қарсы тұрса, Омар жеңісті тек еңбек пен адал күрестен көреді. Дастан оқуын армандаған Ботакөз қарындас секілді жас кейіпкер Камилаға сүйеніш. Үш кейіпкер диалогында «бақыт» ұғымы әртүрлі түсіндіріледі.

Пьесаның жанры мен стиль ерекшелігіне сай белгі:

30 / 35

30. Контекст (Д. Исабеков «Әпке» пьесасының жағдайы бойынша қысқаша үзінді‑парафраз):
Камила күнделікті тіршіліктің тауқыметіне төзіммен қарсы тұрса, Омар жеңісті тек еңбек пен адал күрестен көреді. Дастан оқуын армандаған Ботакөз қарындас секілді жас кейіпкер Камилаға сүйеніш. Үш кейіпкер диалогында «бақыт» ұғымы әртүрлі түсіндіріледі.

Үзіндінің идеясына ең жақын тұжырым:

31 / 35

31. «Құлагер» поэмасына тән белгілерді белгілеңіз.

32 / 35

32. «Ақбілек» романының негізгі сипаттарын көрсетіңіз.

33 / 35

33. Абайдың қарасөздеріне тән ерекшеліктерді таңдаңыз.

34 / 35

34. «Шұғаның белгісі» повесіне қатысты дұрыс пайымдарды белгілеңіз.

35 / 35

35. «Абай жолы» роман-эпопеясына тән белгілерді белгілеңіз.

«Абай жолы» роман-эпопеясына тән белгілерді белгілеңіз.

Ваш результат:

/35
0 голосов, 0 avg
99

Қазақ әдебиеті 2-нұсқа

1 / 35

1. «Алып Ер Тұңғаны жоқтау» толғауының пафосы:

2 / 35

2. «Аяз би, әліңді біл» дейтін қанатты сөздің мағынасы:

3 / 35

3. «Керқұла атты Кендебайда» Кендебайдың басты миссиясы:

4 / 35

4. «Қорқыт ата» мұрасының жанрлық табиғаты:

5 / 35

5. Доспамбет жыраудың «Айналайын Ақ Жайық» толғауындағы көркемдеуіш негізгі тәсіл:

6 / 35

6. Нысанбайдың «Кенесары – Наурызбай» дастанының тарихи негізі:

7 / 35

7. Жыраулар поэзиясына тән белгі:

8 / 35

8. Абайдың «Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңіндегі «еріншек» қандай кеселді меңзейді?

9 / 35

9. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің қағидасы:

10 / 35

10. «Өлең – сөздің патшасы…» бойынша дұрыс түйін:

11 / 35

11. Абайдың «Он жетінші қарасөзінде» жүрек, ақыл, қайрат дауына берілген шешім:

12 / 35

12. Ы. Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің ғибраты:

13 / 35

13. С. Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңіндегі «шәкірттің» арманы:

14 / 35

14. «Бақытсыз Жамал» композициясы тұрғысынан дұрыс:

15 / 35

15. «Бақытсыз Жамалда» Жамалдың сүйгені:

16 / 35

16. С. Сейфуллин – әдебиет тарихындағы орны:

17 / 35

17. Шәкәрім «Жастарға» – жанрлық тұрғыдан:

18 / 35

18. «Бақытсыз Жамал» романындағы Жамалдың трагедиясының басты себебі:

19 / 35

19. «Ақбілек» — жанры:

20 / 35

20. «Аққулар ұйықтағанда» поэмасындағы ана әрекеті – поэмалық шарықтау сәті неге әкеледі?

21 / 35

21. «Әпкеде» Камиланың ұстанымы:

22 / 35

22. «Күй аңызы» – кейіпкер дүниетанымы не арқылы ашылады?

23 / 35

23. «Жусан иісі» — көркемдік деталь қызметі:

24 / 35

24. «Тортай мінер ақбоз ат» — «ақбоз ат» символы:

25 / 35

25. «Ұшқан ұя» кейіпкерінің бала күнгі тәрбие мектебі негізінен кімдер?

26 / 35

26. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.

Үзіндідегі Ләйлә бейнесі нені айқындайды?

27 / 35

27. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.

Пьесаның әлеуметтік мәселесі:

28 / 35

28. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.

Үзіндіде қоғам алдындағы міндет:

29 / 35

29. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.

Жанрлық белгі:

30 / 35

30. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.

Идеялық түйін:

31 / 35

31. «Абай жолы» роман-эпопеясына тән белгілерді таңдаңыз.

32 / 35

32. «Құлагер» поэмасына қатысты дұрыс тұжырымдарды белгілеңіз

33 / 35

33. Шәкәрім шығармашылығына тән ерекшеліктерді таңдаңыз.

34 / 35

34. «Бақытсыз Жамал» романы туралы дұрыс пайымдарды белгілеңіз.

35 / 35

35. «Жусан иісі» әңгімесіне қатысты дұрыс мәліметтерді белгілеңіз.

Ваш результат:

/35
0 голосов, 0 avg
3

Қазақ әдебиеті 3-нұсқа

Бұл нұсқаны өту үшін, аккаунтқа кіру керек немесе тіркелу керек

 

2025-2026 жылғы жаңа базаға тіркелу басталды.
Ұлттық тестілеу орталығы берген ресми материалдар негізінде жасалған тест сұрақтары.
Бүгін жеңілдікпен тіркеліп үлгеріңіз

 

 



Прокрутить вверх