1 / 35
1. «Алып Ер Тұңғаны жоқтау» толғауының пафосы:
2 / 35
2. «Аяз би, әліңді біл» дейтін қанатты сөздің мағынасы:
3 / 35
3. «Керқұла атты Кендебайда» Кендебайдың басты миссиясы:
4 / 35
4. «Қорқыт ата» мұрасының жанрлық табиғаты:
5 / 35
5. Доспамбет жыраудың «Айналайын Ақ Жайық» толғауындағы көркемдеуіш негізгі тәсіл:
6 / 35
6. Нысанбайдың «Кенесары – Наурызбай» дастанының тарихи негізі:
7 / 35
7. Жыраулар поэзиясына тән белгі:
8 / 35
8. Абайдың «Сабырсыз, арсыз, еріншек» өлеңіндегі «еріншек» қандай кеселді меңзейді?
9 / 35
9. «Мен жазбаймын өлеңді ермек үшін» өлеңінің қағидасы:
10 / 35
10. «Өлең – сөздің патшасы…» бойынша дұрыс түйін:
11 / 35
11. Абайдың «Он жетінші қарасөзінде» жүрек, ақыл, қайрат дауына берілген шешім:
12 / 35
12. Ы. Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады» әңгімесінің ғибраты:
13 / 35
13. С. Торайғыровтың «Шәкірт ойы» өлеңіндегі «шәкірттің» арманы:
14 / 35
14. «Бақытсыз Жамал» композициясы тұрғысынан дұрыс:
15 / 35
15. «Бақытсыз Жамалда» Жамалдың сүйгені:
16 / 35
16. С. Сейфуллин – әдебиет тарихындағы орны:
17 / 35
17. Шәкәрім «Жастарға» – жанрлық тұрғыдан:
18 / 35
18. «Бақытсыз Жамал» романындағы Жамалдың трагедиясының басты себебі:
20 / 35
20. «Аққулар ұйықтағанда» поэмасындағы ана әрекеті – поэмалық шарықтау сәті неге әкеледі?
21 / 35
21. «Әпкеде» Камиланың ұстанымы:
22 / 35
22. «Күй аңызы» – кейіпкер дүниетанымы не арқылы ашылады?
23 / 35
23. «Жусан иісі» — көркемдік деталь қызметі:
24 / 35
24. «Тортай мінер ақбоз ат» — «ақбоз ат» символы:
25 / 35
25. «Ұшқан ұя» кейіпкерінің бала күнгі тәрбие мектебі негізінен кімдер?
26 / 35
26. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.
Үзіндідегі Ләйлә бейнесі нені айқындайды?
27 / 35
27. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.
Пьесаның әлеуметтік мәселесі:
28 / 35
28. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.
Үзіндіде қоғам алдындағы міндет:
29 / 35
29. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.
Жанрлық белгі:
30 / 35
30. Контекст (Р. Мұқанова «Мәңгілік бала бейне» пьесасы негізінде парафраз):
Ләйлә – полигон қасіретінің құрбаны. Оның «балалық бейнесі» мәңгілікке қатып қалғандай. Адамдардың үлкендігі – қайғыны бөлісуінде, ал қоғамның міндеті – әділдік орнату.
Идеялық түйін:
31 / 35
31. «Абай жолы» роман-эпопеясына тән белгілерді таңдаңыз.
Тексеру
32 / 35
32. «Құлагер» поэмасына қатысты дұрыс тұжырымдарды белгілеңіз
Тексеру
33 / 35
33. Шәкәрім шығармашылығына тән ерекшеліктерді таңдаңыз.
Тексеру
34 / 35
34. «Бақытсыз Жамал» романы туралы дұрыс пайымдарды белгілеңіз.
Тексеру
35 / 35
35. «Жусан иісі» әңгімесіне қатысты дұрыс мәліметтерді белгілеңіз.
Тексеру
Ваш результат:
Қайта бастау
Қазақ әдебиеті 3-нұсқа
Бұл нұсқаны өту үшін, аккаунтқа кіру керек немесе тіркелу керек
2025-2026 жылғы жаңа базаға тіркелу басталды.
Ұлттық тестілеу орталығы берген ресми материалдар негізінде жасалған тест сұрақтары.
Бүгін жеңілдікпен тіркеліп үлгеріңіз